27 Haziran 2026, Cumartesi
14:39

Levent Börekçilik Dualarla Hizmete Açıldı

Levent Börekçilik Dualarla Hizmete Açıldı

 Antalya'da hizmet verecek olan Levent Börekçilik, düzenlenen törenle kapılarını açtı. Açılış programına Antalya İl Müftüsü Aydın Yığman, İlçe Müftüsü İshak Göksel ile Antalya Kentine Önem Katanlar ve Trafik Kazalarını Önleme Derneği üyeleri ve çok sayıda davetli katıldı.

 

 Programda İl Müftüsü Aydın Yığman tarafından yapılan duanın ardından açılış kurdelesi kesildi ve işletme sahibi Zehra Uğur tarafından hayata geçirilen Levent Börekçilik resmen hizmete açıldı.

 

 Açılışta konuşan davetliler, yeni işletmenin Antalya'ya ve bölge ekonomisine hayırlı olması temennisinde bulundu. Antalya Kentine Önem Katanlar ve Trafik Kazalarını Önleme Derneği de yaptığı açıklamada, Zehra Uğur'u tebrik ederek iş yerinin bol ve bereketli kazançlara vesile olmasını diledi.

 

 Samimi bir atmosferde gerçekleşen açılış programı, davetlilerin yeni iş yerini gezmesi ve hayırlı olsun dileklerini iletmesinin ardından sona erdi.